Zacatecnicky dotaz ohledne Logrotate

David Olszyński hisaak na mrkvoslav.ascs.muni.cz
Neděle Říjen 21 22:19:59 CEST 2001

Matej Cepl wrote:

> Nemám to z vlastní hlavy, ale z internetových zdrojů porovnavajících
> různé emailové servery a jejich závěr byl celkem jednoznačný -- zásadní
> rozdíl mezi postfixem/qmailem/... a sendmailem je především v tom, že
> v sendmailu se už ty chyby našly.

Tak napr. v qmailu se asi ty chyby nejak nedari najit uz pres 4 roky:
http://cr.yp.to/qmail/guarantee.html

> Výkřik o tom, že těch chyb "tam je" nedokážu odborně zkomentovat

Tim jsem samozrejme nemyslel (a vy jste to urcite pochopil), ze tam ty
chyby jsou ted (i kdyz dejme tomu zase par dni ...;-). Myslel jsem to
mnozstvi chyb, ktere se v sendmailu tak nejak stale objevuje.

hisaak