dcopserver

Jan Povolny povolnyj na quick.cz
Pondělí Říjen 22 00:05:20 CEST 2001

Lubos Lunak wrote:

>  Kdyz nechce KDE z nejakych takovyhle duvodu, muze pomoct smazat
> zkontrolovat misto na disku. Jestli ani pak nenajede, chtelo by to zkusit
> s novym uzivatelem, jestli treba neni poskozena instalace.

*** Smazal jsem uvedene soubory a koncim se stejnou chybou, nejprve
nenajede pri startu meziprocesorova komunikace protoze KDE cannot read
network connection list .DCOP...xxxxxxx a ze mam spustit dcopserver. Kdyz
ho chci spustit, tak napise, ze se nemuze spustit, prtooze neexistuje
$DISPLAY, tak mu ji dam, pak se tedy rucne spusti, ale KDE zase nebehne
ponicene jakoby bez kwin.

Jsem bezradny.

Zkusil jsem i uplne noveho uzivatele po restartu linuxu a je to totez,
chyba bude nekde hloubeji. Mista na disku to hlasi dostatek (450 MB).

Jan Povolny