vmware a konfigurace

Tomas Dudasko dudaskot na nemji.cz
Pondělí Říjen 22 07:52:32 CEST 2001

Dne pá 19. říjen 2001 16:48 jste napsal(a):
> hmm, tak ted si sam sebou uz vubec jistej nejsem... To, co rikate,
> se mi ponekud zprovoznit nepodarilo (no, taky jsem tomu nevenoval prilis
> casu...Proste velkej disk, tak jsem tam picnul dalsi instalaci, vsechny
> data mam stejne mimo system a jenom jsem obnovil registry a fungovalo to
> dobre...). Pokud tuto lze, rad se taky dozvim, jak... Proste se mi zdalo,
> ze vsechen hardware, ktery se vidi v systemu spustenem pod VMWARE, je
> "simulovany" - musi byt predtim nainstalovany v linuxu a pomoci VMWAREu
> sdileny... Kdyz se znova zavede windows v linuxu, tak se, podle me, oba
> [...]
Opravdu se o to neperou. Dokonce jsem mel naistalovany win98 na vmware a pres
sambu jsme si do nich exportoval adresare z linuxu (prave z duvodu testu zda
neco takoveho vubec pujde). Opravdu ten system v vmware funguje a
nezaznemenam jsem (krome toho ze to trochu zere pamet :-)) zadne problemy.
Ovsem dnes uz neni problem ani s tou pameti..... :-)

Tomas Dudasko