Intel Fayetteville D815EFVL

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pondělí Říjen 22 10:38:15 CEST 2001

Dne po 22. říjen 2001 10:28 Michal Špaček napsal(a):
> On Mon, Oct 22, 2001 at 02:01:22PM +0200, Zdenek Pizl
> wrote: zdravim

> Zkusenosti jakeho razu?

Omlouvam se za neuplny mejl. Pokusim se to upresnit :

 - pobezi na tom Linux (jak jinak, ze ;o))
 - je to nabizeno do 1U boxu, tedy internetovsky server
 - zajimaji me pripadne problemy s vyladenim vykonu,
predevsim sitove a diskove operace ve spojeni s disky
"Seagate Barracuda IV, 7200rpm, ATA100"

					Z.P.