Intel Fayetteville D815EFVL

Michal ©paček skim na deltaes.cz
Pondělí Říjen 22 10:49:11 CEST 2001

On Mon, Oct 22, 2001 at 02:39:17PM +0200, Zdenek Pizl wrote:
> Dne po 22. říjen 2001 10:28 Michal ©paček napsal(a):
[...]
> Omlouvam se za neuplny mejl. Pokusim se to upresnit :
>
>  - pobezi na tom Linux (jak jinak, ze ;o))
To urcite ano :o)
>  - je to nabizeno do 1U boxu, tedy internetovsky server
Hm tak na server to mozna bude dobre.
Nemuzu ale rict, jak moc to je dobre.
Vcera jsem neco podobneho dostal pod ruku a prave zkoumam co tam je za
hardware a jestli to jde rozumne vyuzit.
Vseobecne se mi nelibi moc integrovanych veci dohromady - je to docela
pomale.
> - zajimaji me pripadne problemy s vyladenim vykonu,
> predevsim sitove a diskove operace ve spojeni s disky
> "Seagate Barracuda IV, 7200rpm, ATA100"
Takovy disk bohuzel nemam, ale jestli je podporovan, tak by mel asi
bezet ne? :o)

s pozdravem hezkeho dne.
skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX

Daląí informace o konferenci Linux