atribut S pro root?

Jakub Mrázek Mrazek na vsps-su.cz
Pondělí Říjen 22 10:56:13 CEST 2001

Z vyukovych ucelu chci zakum ukazat funkcnost atributu S - zamyslel jsem to takto:
Priklad na logovani prihlasovani uzivatelu - do /etc/profile.local pridat spusteni napr. /usr/bin/loguj, ktery by obsahoval whoami >>/userlog.txt,  mel by nastaveny S bit a vlastnil by jej root, tj, po spusteni by se mel spustit s pravy roota, ktery samozrejme ma prava zapisovat do /userlog.txt
Bohuzel to pri spusteni jinym uzivatelem hlasi chybu pristupu do /userlog
Pochopil jsem spatne atribut S, nebo nekde delam chybu? (funguje jen pro binarky?)
Predem diky za odpoved
JM

Mgr. Jakub Mrázek
VOS a SPS Sumperk