dselect (debian status) a kompilace

David Janko djanko na infoware.cz
Pondělí Říjen 22 14:43:36 CEST 2001

Dne po 22. říjen 2001 14:13 jste napsal(a):
> Zdravim vas...
>
> Hlavne ale debianisty momentalne... mam totiz problem s databazi deb
> balicku. Neco podobneho se tu ted promilalo s icewm, ale neni to presne to,
> co bych chtel. Na svou masinu jsem si dotahl 4.1 XFree a mnoho dalsiho SW,
> ktery nahrazuje nektere veci z distribuce.
>
> Napr. chci priinstalovat gimp a musim mu velkym Q rici, aby odesel, aniz
> prida baliky xbase-clients a fonty 100 a 75 dpi. To ale musim udelat
> pokazde, coz mi nevyhovuje. Neni mozne v dselectu nejak jasne rici, ze
> [...]

Nejsem sice zrovna debiani guru, ale kazdy balicek ma v soube uvedene
zavislosti (co MUSI pro svoji funkci mit), doporuceni (s cim se nejcasteji
pouziva, typicke "spolubalicky") a co poskytuje za sluzby. Jestlize Gimp neco
takoveho chce a dselect hlasi ze to nema, tak to znamena, ze nemate v systemu
balicek ktery o sobe tvrdi, ze to poskytuje.
Korekni reseni je mu takovy balicek dodat - pokud mate soft co to poskytuje
mimo debiani balicek, tak z neho balicek udelejte .... nejlepe vyjit uz z
jineho podobneho hotoveho balicku. A po jeho instalaci uz bude vse ready ...
Q je nouzove a nikoliv standardni reseni ...
Je to sice trochu namahavejsi, ale je to dan za to, ze chcete pouzivat soft
nepripraveny pro debian a soucasne si neudelat ve sprave systemu bordel ...
Jeste, pokud je to treba z redhatu, muzete pouzit konverzi utilitu alien - a
pripadne vyeditovat vysledny balicek (upravit existujici balicek je mnohem
snadnejsi, nez ho delat cely znovu).

--
Best Regards,

		David Janko