dselect (debian status) a kompilace

Richard Richter richter na bgs.sk
Pondělí Říjen 22 14:47:18 CEST 2001

ekvivalent)

>  IMHO korektni reseni je, aby toto rekl sam balicek ktery neco nahrazuje -
>  pokud mne pamet nemate tak pomoci "Replaces" (nebo i Provides) v
>  souboru control.

Jasne. :-))) Ale binarni X napriklad pro debian nemam. Anebo si neco skompiluji
a neni to pro debian urceno. Kazdopadne skusim kouknout jeste ten soubor
control, ponevadz to Provides je presne to slovo, ktere chci dselectu
vsugerovat. :-)))

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.