Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Říjen 22 19:17:29 CEST 2001

On Mon, 22 Oct 2001, Oto Buchta wrote:

> Sorry, fakt se nemuzu udrzet. Milane. Tak Linus nema kontrolu? A KDO
> DOPRKENYVOHRADY STRKA PATCHE DO JADRA? Panbuh?
> On ma prave ABSOLUTNI KONTROLU A MOC. ON je ten sef, ktery MUSI O VSEM VEDET
> a navic to MUSI DOSTAVAT V PREDZVYKANE PODOBE nekolikaradkovych patchu!!!
A z toho jako podle vas vypliva, ze je ovlada a ma nad nimi kontrolu??????
Kazdy vyvojar si snad muze a dela co chce.

> Jiste ze muze. A dela to. Distribuuje bug-reporty, ktere nepatri jemu. To JE
> ukolovani, at tomu veris nebo ne. Bugreport od nej je neco jiheo nez
> bug-report od strejdy Vani z Horni Dolni.
Ale kazdy se muze svobodne rozhodnout, jestli neco bude nebo nebude delat
a jak to bude delat.

> Ano. A jednim s mechanismu je STABILIZACE JADRA "stabilni" rady. Kdyz nekdo
> tento mechanismus kritizuje, ty ho hned odpalkujes s tim, ze to tak je a bude
> a basta.
Minuly tyden jsem si stezoval p. Kerslagerovi, ze se mi zda byt manual na
hdparm dost neaktualni. Ocekaval jsem, ze mi rekne neco ve smyslu: "Mas
pravdu, stoji za prd." On sedl k pocitaci napsal:
cp /usr/share/man/man8/hdparm.8.gz ./
gunzip hdparm.8.gz
vi hdparm.8
Rekl: "Nejlepsi reseni je to upravit a poslat vedoucimu projektu."
A ma pravdu.
Jak jste prispel ke stabilizaci jadra?

> Vis, kdyby mel serii stress-testu, tak to klidne muze delat sam. Proste jenom
> vecer spusti stress-testy a rano se podiva na vysledek. Jenomze zadne nema,
> protoze je dle tebe nerealne, aby je mel.
Navrhnete prosim, jak by mel stress-test podle vas vypadat?

> JEN TROCHU JINAK?
>
> 1)Zadny jiny velky projekt (tedy podle mych informaci, moc do toho nevidim,
> mozna snad Emacs, nevim) nema jednoho vedouciho, ktery musi o vsem vedet a
> musi vsechno odsouhlasit. Vsechno je to dano tim, ze Linus ma Linux jako sve
> ditko, ktere je "JEHO A POUZE JEHO". Na druhou stranu musim priznat, ze pred
> nim hluboce smekam, pokud se v te prehrsli kodu dokaze zorientovat. Ale to
> nic nemeni na faktu, ze to velmi omezuje jeho vyvoj.
Ja pouzivam na programovani v Perlu vi. Kdyz mi reknete, ze by bylo lepsi
pouzivat XY, tak se zamyslim, jake ma vyhody vase reseni a rozhodnu se,
zda budu vami doporuceny vyvojovy prostredek pouzivat. Vam ale do meho
rozhodnuti VUBEC NIC NENI, zrovna tak vam neni nic do toho jestli, jestli
Linus pouziva mailbox nebo cvs, jestli pouziva C nebo Basic. Je
to jeho projekt a vy mu muzete pomoct. Nemuzete ho ale do niceho nutit.

viz. komentar k bodu 1.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..