Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Úterý Říjen 23 07:58:14 CEST 2001

	Dve poznamecky:

Milan Kerslager wrote:
> Chyba. Slo o to, ze se zde tvrdilo, ze 2.4.0 je nedostatecna, na coz jsem
> odpovedel tim, ze 2.4.x je vyvojova rada a 2.2.0 ani 2.0.0 nikdy nebylo
> koncovym stupnem, nybrz prvnim krokem (jako letos v lednu). Dokud budete
> interpretovat moje poznamky takto, skutecne se nikam nedostanem.

	Jenze takove nazirani na 2.suda.0 je pouze Tvoje interpretace, opakuji
- Linus to nazyval (verejne deklaroval) jinak - aspon JA tomu uplne
jinak rozumim - a co vice, u 2.suda.0 (suda < 4) tomu tak skutecne bylo,
muzes poprit?

> Jenze v te dobe se nevydavaly pravidelne. V te dobe je pravidelne mel jen
> Alan Cox a to je rozdil. Take jejich popis neexistoval - Linus posilal
> velmi zridka, Alan obcas. Nyni je to uz pravidlo, dokonce jich je vzdy
> kolem 10 (Linus) nebo 20 (Alan). Zas tak spatnou pamet nemam.

	To je jedine dobre, ptam se vsak, byl to promysleny krok nebo proste
stav, kdy uz nebylo zbyti?

> Kdyby nebyl prisny a kdyby to vsechno neslo pres jednu osobu (ktera tomu
> dost rozumi), byl by v tom behem 2 release takovy bordel, ze si to tezko
> budeme predstavovat.

	Neustale ignorujes muj dotaz, proc takto cerne neskonci desitky
projektu, ktere nejenom rozsahem kodu, jsou daleko vetsi nez source
Linux 2.4.latest? Proc? Ja to vazne nevim, rad se priucim... Jak uz
nekdo poznamenal (castecne je tomu pravda, castecne ne - IMHO), psat
takovy robustni SQL server je daleko slozitejsi nez jadro OS, ktere jak
sam uznavas je v podstate (bez ovladacu periferii) docela malinke (a o
tom, ze chyba ma fatalni dusledky jsou na tom oba stejne).

PS: Mel jsi na mou adresu pripominku s vendorama, ja jsem svuj postoj
neprehodnotil (tj. domnivam se, ze co se tyka patchu na jejich jadra
apod. je prace docela (obcas se neco urodi, ale za jakou cenu?) na nic),
ale uznal jsem ze z pohledu, jakym jejich praci prezentujes muze byt
neco pravdy na tom, ze maji svuj podil na soucasnem stavu, pripadne, ze
vyvoj trochu posunuji kupredu - bohuzel Ty z nasich namitek nic neuznas
(tim nerikam, abys prehodnocoval na zaklade domnenek Vani z Horni Dolni
svuj postoj nebo abys zaujimal ci hodnotil/komentoval cokoli) - aspon ja
mam ten dojem.