BFU: Samba a security=user

Petr Horacek horacek na sosvyskov.cz
Úterý Říjen 23 10:05:56 CEST 2001

> Toto bude platit, pokud mate nastaveno
> encrypted password = yes
>
> Máte to?
>
> Jinak je vhodné přidat
> debug level = 2

Nastavil jsem tyto dve veci a zapoznamkoval zbytek. Vysledek: uz se pta na
jmeno a heslo. Po zadani ale nahlasi, ze je chybne bud jmeno nebo heslo.
Heslo uzivatele "administrator" jsem zmenil jak passwd, tak i smbpasswd -
obe jsou opet stejne. Vysledek: chybne jmeno nebo heslo
Zkontroloval jsem passwd, shadow i smbpasswd - zde user administrator je. V
smbusers je v radku
# root = administrator
V logu samby je:

#Error: Unix and SMB uids in password files do not match for user
'administrator'

obcas se objevi i

#NT Password did not match for user 'administrator' ! Defaulting to Lanman

Zkousel jsem to se zakomentovanym i odkomentovanym radkem "smb passwd file =
etc/smbpasswd" - vysledek stale stejny
Do registru jsem podle WinNT.txt z dokumentace samby doplnil klic:

HKEY_LOCAL_MACHINE\system\CurrentControlSet\Services\Rdr\Parameters\EnablePl
ainTextPassword:REG_DWORD=1

Vysledek - chybne heslo nebo jmeno - zkouseno z W2000, WinNT, WinMe
SSH se jako administrator bez problemu prihlasim, jsem si jisty, ze jmeno i
heslo je zapsane spravne.

Diky z apomoc
Petr