vymaz PHP Sessions pri restartu httpd

charlie76 na atlas.cz charlie76 na atlas.cz
Úterý Říjen 23 10:41:11 CEST 2001

Omlouvam se, ze dotaz zasilam jeste jednou - nasel by se jeste nekdo s nejakym nametem?
Dobry den.

Chtel bych se zeptat na jeden problem se kterym jsem se setkal
na hostingovem serveru.

Mam v PHP/MySQL naprogramovanou aplikaci (el.obchod) ve ktere
k autentifikaci a nakupnimu kosiku vyuzivam PHP Sessions.

Na tomto hostingovem serveru udajne bezi nekolik tisic virtualnich serveru,
proto je asi nevyhnutelne nekolikrat denne (za hodinu) restartovat httpd - coz docela
chapu. Bohuzel pri tomto restartu se vymazou i vsechny Sessions ulozene na serveru.
Jelikoz v me aplikaci Sessions pouzivam na autentifikaci a nakupni kosik - uzivatele
to odhlasi a vymaze se mu nakupni kos. Z toho vypliva, ze moje aplikace neni prilis pouzitelna.

Dokazal by mi nekdo poradit jak tento problem resit?
Setkali jste se nekdo s timto problemem na jinem webhostingovem serveru?

Spolumajitel serveru mi poradil pouze serverhosting, ktery mi samozrejme z financnich duvodu nevyhovuje.

Dekuji za podnety
Miroslav Kaas