vymaz PHP Sessions pri restartu httpd

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 23 10:56:44 CEST 2001

On Tue, Oct 23, 2001 at 10:41:11AM +0200, charlie76 na atlas.cz wrote:
> [...]
> Dobry den.
>
> Chtel bych se zeptat na jeden problem se kterym jsem se setkal
> na hostingovem serveru.
>
> Mam v PHP/MySQL naprogramovanou aplikaci (el.obchod) ve ktere
> k autentifikaci a nakupnimu kosiku vyuzivam PHP Sessions.
>
> Na tomto hostingovem serveru udajne bezi nekolik tisic virtualnich serveru,
> proto je asi nevyhnutelne nekolikrat denne (za hodinu) restartovat httpd - coz docela
> chapu. Bohuzel pri tomto restartu se vymazou i vsechny Sessions ulozene na serveru.

 Ja to nechapu. To je nejake systemove reseni problemu restartovat
 httpd?

 Proc prijdete o vsechny Sessions? To nejde ukladat si je nekam na
 disk nebo DB?

> Jelikoz v me aplikaci Sessions pouzivam na autentifikaci a nakupni kosik - uzivatele
> to odhlasi a vymaze se mu nakupni kos. Z toho vypliva, ze moje aplikace neni prilis pouzitelna.
>
> Dokazal by mi nekdo poradit jak tento problem resit?

 Zmenit poskytovatele toho serveru. Pokud vam nabizi produkt podobnych
 kvalit a jeste si zato mozna nechava platit tak co s nim?

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/