2GB+ soubor na krnl 2.4.9 + ReiserFS

Jan Kohoutek jan.kohoutek na capitol.cz
Úterý Říjen 23 11:38:38 CEST 2001

Ochotne se mi vytvoril tar.bz2 soubor v  %subj% na fs v %subj% a kernelu v
%subj%. Ovsehem pokud s nim chci dale jakoliv pracovat tak jedinou reakci
systemu je hlashka 'Hodnota je p?íli? velká pro daný datový typ' s obmenami
pred ni podle typu pozadovane cinnosti.
'ls' probehne normalne ale pri 'ls -l' uz je vraceno ono chybove hlasheni pri
'rm' ci 'rm -f' taktez, ale s  'nelze p?emístit:' na zacatku hlashky.

Mel jsem pocit ze jadra 2.4.x uz by nemeli mit problem se soubory na 2GB.
Nebo je to problem v ReiserFS?

Diky za kazdou radu/info. Predevshim jak se takoveho souboru zbavit bez
nutnosti reinicializovat celej fs. :)

--
"All your broken windows are belong to us!"
                Vampire Penguins of Prague