vymaz PHP Sessions pri restartu httpd

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Úterý Říjen 23 13:55:35 CEST 2001

charlie76 na atlas.cz wrote:

> Mam v PHP/MySQL naprogramovanou aplikaci (el.obchod) ve ktere
> k autentifikaci a nakupnimu kosiku vyuzivam PHP Sessions.
to asi každý :O))

> Na tomto hostingovem serveru udajne bezi nekolik tisic virtualnich
> serveru, proto je asi nevyhnutelne nekolikrat denne (za hodinu)
> restartovat httpd - coz docela chapu. Bohuzel pri tomto restartu se
tohle nechápu podle mých zkušeností na dvou hosting serverech toto není
standartní situace

> vymazou i vsechny Sessions ulozene na serveru. Jelikoz v me aplikaci
> Sessions pouzivam na autentifikaci a nakupni kosik - uzivatele to odhlasi
> a vymaze se mu nakupni kos. Z toho vypliva, ze moje aplikace neni prilis
> pouzitelna.
ukládejte sessions do DB je to vcelku stndartní postup podporovaný jak v
PHP4 native sessions tak PHPLib. Samozřejmě pokud váš hosting také dvakrát
denně nemaže databáze a neobnovuje je z několik hodin starých záloh :O))

>Dokazal by mi nekdo poradit jak tento problem resit?
Vážné doporučení které zde již padlo ZMĚŇTE HOSTING

>Spolumajitel serveru mi poradil pouze serverhosting, ktery mi samozrejme z
>financnich duvodu nevyhovuje.
pokud není schopen zajistit běh webhostingu nevím jak by vás spasil jeho
serverhosting

jinak tento příspěvek patří spíš do "cz.comp.lang.php" než sem

Stefan