Rozdeleni zateze na SMP stroji?

Tengler, Tomas tomas.tengler na cz.unisys.com
Úterý Říjen 23 13:51:42 CEST 2001

Aha,

dobre, pokud to nejde tahle, tak pres priority.

Pokud vim, tak se daji ovlivnovat pomoci "nice" a "renice", ale nemuzu najit
zadnou podrobnejsi dokumentaci k ladeni priorit - mozna jen spatne hledam.

Muzete mne nekdo nakopnout smerem ke spravnemu URL?

	Diky
		Tomas