Cisco a Linux

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Říjen 23 17:28:47 CEST 2001

   From: Borek Lupoměský <borekl na volny.cz>
   Date: Tue, 23 Oct 2001 16:36:25 +0200 (CEST)

Zdravím,

   >    Zda se, ze Cisco najizdi na platformu Linux. Nedavno jsem zjistil, ze
   > Cache Engine s novym softwarem jede na Linuxu -- docela me to
   > prekvapilo. Dneska se mi ale na stul dostal Cisco VLAN Policy Server
   > 1100, tak jsem to zapnul a podivejte se sami:

[...]

   > Linux/UID32 version 2.2.16-11bipsec.uid32 (root na tpoffenb-pc1) (gcc
   > version egcs-2.91.66 19990314/Linux (egcs-1.1.20Detected 374133 kHz
   > processor.

když už jsme u toho - dostal jste i CD se zdrojovými texty? Mohl byste mi
je prosím zaslat? Pokud ne, mohl byste prosím požádat dodavatele o zdrojové
texty?
--
Pavel Janík

Never engage in a battle of wits with an idiot;  they will bring
you down to their level, then beat you with experience.
                  -- Jeremy Jackson in linux-kernel