Cisco a Linux

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Říjen 23 18:48:02 CEST 2001

Pavel Janík wrote:
>    > Linux/UID32 version 2.2.16-11bipsec.uid32 (root na tpoffenb-pc1) (gcc
>    > version egcs-2.91.66 19990314/Linux (egcs-1.1.20Detected 374133 kHz
>    > processor.
>
> když už jsme u toho - dostal jste i CD se zdrojovými texty? Mohl byste mi
> je prosím zaslat? Pokud ne, mohl byste prosím požádat dodavatele o zdrojové
> texty?

Pokud neco dostanete, tak asi jen to pod GPL. Nejake jejich
vlastni veci urcite GPL nebudou. Pokud se dostatecne stitili GPL
komponent, tak to bude asi v poradku.

Jen mi neni zcela jasna situace v pripade distribuce binarnich
modulu v jadre, tam je na to vicero "spravnych" nazoru. Jedni rvou ano,
druzi kategoricky ne.

	Majkl