ICQ klienti pro linux

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Úterý Říjen 23 20:25:28 CEST 2001

> Zdravim,
>
> Nekdy vcera vecer mi prestali fungovat ICQ klienti pro linux (micq, licq,
> centericq,...). Nicmene ten klient od Mirabilis pro Windowsy stale jede.
>
> Nejsdilnejsi je licq, kter hlasi cosi o tom, ze mu prisla jina odpoved s
> jimym poradovym cislem, nez ocekaval (pokud jsem to sparvne pochopil).
>
> Zda se tedy, jako by Mirabilis zacal podporovat pouze MS klienty (nebo tam
> maji nejaky bug?), coz se mi moc nelibi.
>
> Vi nekdo v cem je problem, a v pripade, ze jde o to, ze Mirabilis skutecne
> sabotuje jine klienty nez jejich, jak to resit?

> [...]

Take zdravim,

nejsi jediny. Nefunguje mi ani jedna verze ICQ pod Linuxem ( vcetne jejich
JAVA verze). Zato na tom samem pocitaci ( a stejnem IPcku) chodi ICQ for Win
a pokud je tam linuch a mam ho jako "router" pro Palma, tak chodi i ICQ for
PalmOS. Ale Linuxovy ani jedno. A to jsem od ruznejch lidi ziskaval
"zarucena" IPcka ICQ serveru, ze je neco s DNS jmenama a nic :-( Proste je to
uplne hluchy ( Dostavam v debugu akorat " Timed out ..."). ALE ... jejich
servery o mne vi ( ze se snazim ) protoze PalmICQ se ozve, ze neni sam s
timhle UINem.

--
S pozdravem
                 Kebert Martin