ICQ klienti pro linux

Vlastislav Dohnal xdohnal na aisa.fi.muni.cz
Středa Říjen 24 12:39:50 CEST 2001

Petr Svoboda <bark na ascs.muni.cz> writes:

>neni to tim, ze icq.mirabilis.com, ktery pouziva licq se  mi nejak vubec
>neresolvuje ... ani z ns.eunet.cz, kdezto login.icq.com (ktery pouziva nove
>icq pod windoze) ano?

>Napsal sem mu do licq.conf pevnou ip ... uz nevim, kde sem ji vyhrabal
>a jede to.

>Bark

Tak tak, s IP adresami to jede v pohode. IP jsme zjistil pomoci nslookup, zacal jsem s root serverem a pak zvolil ten, co mi rekl. Na icq.mirabilis.com mi to vratilo asi 6 IP, tak jsem tam vsechny nastavil.

Vlasta.

Vlastislav Dohnal               e-mail: xdohnal na fi.muni.cz
Faculty of Informatics, Masaryk University, Brno, Czech Rep.