Upgrade_RPM_GnoRPM

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Úterý Říjen 23 23:06:45 CEST 2001

Dne po 22. říjen 2001 20:13 jste napsal(a):

> Tohle doporučuji. Rpm 4 má jiný formát databáze a databázi z rpm 3
> ignoruje. Nenašel jsem žádný konverzní nástroj a tak jsem se rychle
> vrátil na rpm 3. :-)

No, ja jsem na 6.2 provadel upgrade rpm 3.0.5 -> 4. Kdyz jsem to udelal presne
podle postupu, ktery je na strankach RH, tak to probehlo uplne hladce. Pak mi
ovsem prestali fungovat programy, ktere pouzivaji jednu knihovnu (librpm??).
O databazi jsem neprisel.

Musel jsem si ty programky znovy prelozit a pak uz to chodilo.

Muj zaver byl, ze to za tu namahu nestalo. Na dalsich strojich jsem to uz
neudelal. ;-) Pockal jsem az na upgrade cele distribuce.

                      Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky