Upgrade_RPM_GnoRPM

Středa Říjen 24 18:04:36 CEST 2001

On Mon, 22 Oct 2001, Marián Kyral wrote:

> Tohle doporučuji. Rpm 4 má jiný formát databáze a databázi z rpm 3
> ignoruje. Nenašel jsem žádný konverzní nástroj a tak jsem se rychle
> vrátil na rpm 3. :-)

Verze pouziva starsi format databaze v pripade, ze ma definovane
makro %_dbapi na hodnotu 1. Coz by mela verze zkompilovana pro RH 6.2
automaticky zajistit pomoci souboru /etc/rpm/macros.db1 (rucne se
toho da dosahnout parametrem --define '_dbapi 1').

Jinak konverze databaze ze stareho na novy format je celkem snadna: staci
aspon jednou pouzit --rebuilddb. Tahle funkce navic asi zvysoka kasle na
nastaveni _dbapi, takze se Vam muze databazi podarit zkonvertovat, aniz o
tom budete vedet. :)

On Tue, 23 Oct 2001, Miroslav Lednicky wrote:

> No, ja jsem na 6.2 provadel upgrade rpm 3.0.5 -> 4. Kdyz jsem to
> udelal presne podle postupu, ktery je na strankach RH, tak to probehlo
> uplne hladce. Pak mi ovsem prestali fungovat programy, ktere pouzivaji
> jednu knihovnu (librpm??). O databazi jsem neprisel.

Oni rafinovane rozdelili librpm na dve knihovny.