Framebuffer a nvidia

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Středa Říjen 24 00:04:01 CEST 2001

On Thu, Oct 18, 2001 at 10:13:19PM +0200, Miroslav Petricek wrote:

> Když už se ptám na framebuffer. Ví někdo co předat mám jádru, aby se
> framebuffer nastartoval rovnou v rozlišení 1024x768-75Hz a nemusel
> jsem ho přepínat "ručně" pomocí fbset?  Dokumentace k rivafb IMHO
> neexistuje a dnes večer mám jiné plány než studovat fbdev.c ;-)

Na tohle si odpovím sám. Přece jenom jsem si otevřel ten zdroják
a dozvěděl jsem se, že rivafb používá ke zjišťování parametrů
podobně jako ostatní fb ovladače parametr "video=" předaný jádru
ve tvaru:

video=riva:XresxYres-bpp na refresh

takže např:  video=riva:1280x1024-8 na 85

Paramatery příslušných videorežimů je možné definovat v souboru
linux/drivers/video/modedb.c ve zdrojacích jádra.

Mezi další parametry rivafb patří:

noaccel    - vypne hw. akceleraci
nomove     - ?
nohwcursor - vypne hw. kurzor
noblink    - vypne blikání kurzoru
nomtrr     - vypne modporu mtrr
font       - použije font přikompilovaný v jádře

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467