c2i2.php (Re: Mirne OT - Regulatni vyrazy+PHP)

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Středa Říjen 24 11:47:29 CEST 2001

>  > Rad bych v PHP pomoci regularniho vyrazu zamenil v retezci pismena s
>  > diakritikou na pismena bez diakritiky.
>

> Zdravim,
> tohle a mnoho dalsiho (napriklad i prevod ASCII->IL2) resi par PHPkovych
> funkci, ktere jsem pred casem napsal.

Zdravim,

tak mne napada, jak se asi prevadi ASCII na IL2 kodovani? To je vlastne
vubec treba? Ale jinak opacne, tedy z diakritiky na nediakritickou variantu
neni treba ani regexp ani nic podobneho, staci hned dve mozne varianty primo
v PHP a to sice bud fce. kolem modulu RECODE a nebo kolem modulu ICONV.
Oboje zvlada ve sve podstate totez, ale kazde jinak :-)

Robi