RH 7.2 & fonty v KDE

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Říjen 24 13:40:20 CEST 2001

Miroslav Lednicky wrote:

> To si nemyslim. Na pracovni stanici je tohle velky krok vpred.
> AA se da vypnout. Ovsem s nim to vypada lip.

Osobne zustavam u RH6.2. Po te, co jsem zjistil o problemech s VM u jader
2.4.x, ted s Anti Aliasingem u KDE, nemam duvod prechazet. Cestne, na AA jsem
se tesil, ale takhle... Asi si ho stejne vyzkousim nekde v koute nainstalovat,
jestli mi tam bude behat vse, co potrebuji. Casem... :-)

Libor Chocholaty