RH 7.2 & fonty v KDE

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Říjen 24 13:33:20 CEST 2001

Kilian Igor wrote:

> Dik, pomohlo to na notebooku. Doma som to skusal, ale tam
> mi to nepomohlo tak som to na notebooku neskusal (clovek
> ma skusat co sa da, takze aj ked to niekde nejde mozno
> inde to pojde). Mozno pri upgrade nieco este ostalo v
> konfigurakoch. Vecer vyskusam noveho usera. Dufam,ze to
> pomoze. Skoda, ze to nejde s tym antialiasingom. Tie fonty
> su bez neho o dost horsie.

 Zkuste si nekde sehnat ttf fonty, treba Microsoft nekde na svych strankach
nabizi par i volne k stazeni. Ja mam jen ttf a vsechno funguje v ramci
moznosti dobre, kdyz jsem zkousel Type1 fonty, tak s tim byly problemy.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli