c2i2.php (Re: Mirne OT - Regulatni vyrazy+PHP)

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Středa Říjen 24 13:38:26 CEST 2001

> tak mne napada, jak se asi prevadi ASCII na IL2 kodovani? To je vlastne
> vubec treba?

Tahle funkce tam je pro vyhledavani v databazich. Uzivatel to do boxu na
strance zada bez diakrtka a ono to pak vyhleda i ohackovana a ocarkovana
pismenka.

> Ale jinak opacne, tedy z diakritiky na nediakritickou variantu
> neni treba ani regexp ani nic podobneho, staci hned dve mozne varianty primo
> v PHP a to sice bud fce. kolem modulu RECODE a nebo kolem modulu ICONV.
> Oboje zvlada ve sve podstate totez, ale kazde jinak :-)

Asi ano, ale za casu PHP/FI (resp. PHP 2), kdy jsem tento modul psal,
tyhle funkce jeste zdaleka neexistovaly (jak v PHP3 nevim). Navic je tam
jeste spousta dalsich uzitecnosti :-)

Michal Ludvig
--
* Cray is the only computer that runs