remote command executing via ssh and signalling

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Říjen 24 17:27:07 CEST 2001

On Wed, 24 Oct 2001, Miroslav Kubiczek wrote:

> Měl bych dotaz na %subj : potřebuju z c-čkové aplikace spouštět a ovládat
> jinou aplikaci na jiném hostu (v poměru 1:N). Chci vytvořit menší
> ditribuovaný systém... Prozatím nevím jak to nejšikovněji udělat, nejprve
> jsem uvažoval o RPC, ale využití sshd se mi jeví praktičtější. Cílem je
> vzdálené aplikace spouštět (více procesů na jednom hostu) a zároveň je v
> době jejich běhu ovládat (stačil by jeden signál pro změnu stavu).

No, pokud se jedna o nejaky vetsi projekt, nestalo by za to opravdiu spis
pouvazovat o nejake CORBE, kdyz uz nechcete pouzivat RPC...samozrejme
zavisi na robustnosti projektu ktery planujete, abyste nesel s delem na
vrabce.

Nicmene pokud se jedna o vetsi projekt, a uvazujete-li preci jen napriklad
o CORBe, mohlo by Vas zajimat napriklad tohle:

http://acdk.sourceforge.net/products/acdk/modules/acdkx_orb/acdkx_orb-en.html

--
JiKos.