remote command executing via ssh and signalling

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 25 00:30:15 CEST 2001

On Wed, 24 Oct 2001, Jirka Kosina wrote:

> No, pokud se jedna o nejaky vetsi projekt, nestalo by za to opravdiu spis
> pouvazovat o nejake CORBE, kdyz uz nechcete pouzivat RPC...samozrejme
> zavisi na robustnosti projektu ktery planujete, abyste nesel s delem na
> vrabce.
>
> Nicmene pokud se jedna o vetsi projekt, a uvazujete-li preci jen napriklad
> o CORBe, mohlo by Vas zajimat napriklad tohle:
>
> http://acdk.sourceforge.net/products/acdk/modules/acdkx_orb/acdkx_orb-en.html

CORBA !Rulez! :)

Jako semestralni priklad jsme meli vytvorit simulaci leteckeho provozu, se
vsim, co k tomu patri, tj. letove drahy, vzlety, rizeni letu, nakladani
vykladani lidicek a zbozi, dokonce se brali v uvahu povetrnostni
podminky. (Dokonce tam implemetovali UFO, ktere nahodne jedno letadlo
jednou za cas znicilo :)))

Pokud se to jeste kreslilo na hezke mape Zeme, bylo na to docela radost se
divat.

Vse to bylo napsano v Jave, jedni to take zkouseli v C++ ale meli nejake
problemy s deadlocky.
Pouzite metody z baliku org.omg.CORBA

Ja jakozto neprogramator jsem na tom projektu delal docela s chuti.

Omlouvam se, nejak jsem se rozkecal a zjistuji, ze jsem asi OT, i kdyz
samozrejme vsechno bezelo na Linuxu...

R.V.