Mandrake 8.0 a Geforce 2 MX 400

Martin Koníček konference.markon na atlas.cz
Středa Říjen 24 18:33:07 CEST 2001

Zdravim vsehcny

Uz po druhe se pokousim nainstalovat Linux Mandrake 8.0 s katou INNO nVidia Geforce 2 MX 400, 64 MB. Linux ji zcela bez problemu detekuje, da ovladace, ovsem jsou nejake divne fonty. jedno pismeno je vise nez druhe, takze to vypada, jako by bylaa vyska pismen urcovana na preskacku, coz nedokazu pochopit.

Proto jsem chtel nainstalovat drivery primo od nVidia, a stahnul jsem si jejich verzi pro Mandrake 8.0. Ovsem pri pokusu instalovat je jako RPM se mi napsalo "Chyba, soubor nemůže být nainstalován". Pak jsem je zkusil prohnat pres rpm2cpio a vypsalo to, ze je spatna hlavicka, ale u dvou souboru, coz mi prijde ponekud podivne... Prsto by mel mit manrake podporu zabudovanu...

Nakonec furt nevim jak nastavit frekvenci monitoru, kdysi mi sla utilita kVideoGen, ale Mandrake 8.0 ji vubec nema, a kdyz ji stahnu, tak to furt resi nejake zavislosti na ostatnich baliccich, coz je pro me spise nadlicky ukol...

Nevi nekdo co s tim?

--
Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--