Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Čtvrtek Říjen 25 09:14:54 CEST 2001

Pavel Kankovsky wrote:

> Tady ja nevim...od serveru se typicky ocekava, ze bude neustale ve strehu
> a pripraven vykonavat svou funkci, takze mi nejak neni jasne, proc by na
> nem melo byt nejak zvlast uzitecne ACPI?!

	Inu protoze tu nemame jen Enterprise a High-End servery (ktere to resi
systematicky), Linux ma (mel?) ambice byt i v jine kategorii nasazeni a
tam je jaksi samozrejme, ze 'sitovy vypinac' ATX bedny je funkcni - jak
ho zprovoznit tady resilo nedavno par lidi a nemel jsem dojem, ze bych
funkcnosti dosahl pod 2.2. (stabilni) radou...