dynamicke routovani

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 25 11:18:37 CEST 2001

ihanuska na vionett.com (Ivo Hanuska) writes:

> No, situace je takovato.
>
> Provoz asi 2x128 kbit/s pres vyhrazene ISDN.
>
> Ziju v Recku a jelikoz Rekove jeste nedospeli do faze naseho Nicu - neboli
> nemaji narodni peering tak je vyhodne pripojit se ke dvema narodnim
> nejvetsim providerum. Problem je, ze jeden ma vynikajici konektivitu do
> zahranici, druhy spravuje (z titulu monopolu, protoze to je recky narodni
> telefonni operator) vetsinu reckeho webu ale zahranicni konektivita nic moc,
> takze dlouhe casy odezvy.
>
> Napadlo mne, ze bych si koupil dva dial-up ISDN ucty. Oba by byly pripojeny
> [...]

Pokud si nenarokujete, aby ve vasi vnitrni siti fungovaly normalni
dosazitelne IP adresy (tj. neprivatni), tak to jde.

Pokud je to jenom jeden pocitac, tak je to v podstate
jednoduche. Jenom se musi spravne rozdelit provoz, takze si musite
najit, jake adresy maji kudy chodit. Nejrozumnejsi je ziskat seznam z
BGP routeru (nekde na internetu je dostupny, hledejte "route views").

Brno, Czech Republic