dynamicke routovani - doplnujici dotaz

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 25 11:32:39 CEST 2001

Zdravim

Mel bych dotaz na zdejsi odborniky ohledne IP protokolu. Mam stroj se
dvema sit kartami, kazda vede do jine site. Na tom stroji bezi nejaka
aplikace ktera se pripojuje na nejake servery v tech dvou sitich.

Podle jakeho pravidla bude nastavena odchozi (source) IP adresa u paketu
ktere odesila ? Nektera spojeni jdou prvni kartou a jina druhou kartou.

Predpokladam ze pri odesilani paketu se vybere vhodny interface podle
cilove IP adresy a routovaci tabulky. Nicmene v te dobe uz musi byt paket
zabaleny do IP hlavicky (?) a jaka adresa bude zvolena pri tom 'baleni' ?
Zajima mne zda ty odchozi pakety budou mit IP adresu interfejsu kterym
odchazeji nebo zda to nemusi byt zaruceno.