Aky soft pre meranie casu na inete?

Ing. Marian Belicka belicka na basl.sk
Čtvrtek Říjen 25 11:21:09 CEST 2001

Potreboval by som nejaky soft pre meranie casu straveneho za kompom s OS
Win.. pripojenom cez Linux proxy (SQUID) do inetu. Mal by to byt server na
linuxe a klient na Win98 a pri prihlaseni do systemu resp. do inetu by zacalo
pocitat minuty (sekundy) a pri ukonceni inetovania resp. odhlaseni zo systemu
by pocitanie zastavilo a na Linuxovom serveri zaznamenalo dalsiu polozku do
nejakeho sumaru. Hned by som mal vidiet kolko casu stravil uzivatel za kompom
aby som mu mohol vyratat cenu.
Z toho sumaru by sa mal dat vyrobit podklad pre daniarov (asi by bolo
najlepsie vyuzit databazu).
Poradte mi prosim bud nejaky specializovany soft alebo aspon napad na
riesenie.
Za vsetky podnety vopred dakujem.
--
Ing. Marian Belicka			jairik na pobox.sk