spusteni prikazu po prihlaseni uzivatele

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Čtvrtek Říjen 25 11:31:46 CEST 2001

to ne, tam jsem se dival a nic tam neni. Prosel jsem vsechny soubory v
~/.*,ale v zadnem nic neni. Kdyz ale udelam noveho uzivatele,tak to to
dela take - takze opravdu to dela pro vsechny uzivatele. Zkousel jsem i
pouzit jineho ssh klienta, jestli neni nejaky prikaz po prihlaseni
ulozen v nem. Uz me nic nenapada.Taky tady je otazka, jak se stalo,ze se
to z niceho nic deje.Ten server neni na internetu,takze jestli hack,tak
z vlastnich rad ..
No kdyby nekoho jeste neco napadlo tak dik. rm