Re: Re: Hardlinks vs. Softlinks

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 25 11:42:15 CEST 2001

On Thu, 25 Oct 2001, Marek Butas wrote:

> No alespon uz vim, kde je chyba. Ten link je totiz v absolutni ceste.
> Takze misto toho aby mi link odkazoval na bin/gawk odkazuje na
> /bin/gawk. A to je na jine partition, coz se taru nelibi (ani se mu
> nedivim). Takze co ted s tim? Bud bych musel zmenit hardlink
> (vsechny), coz se mi jevi jako nejlepsi a nahradit absolutni cesty
> relativnimi nebo to nejak "vysvetlit" taru.

mne to pri tarovani se zadanim absolutni cesty pise -

tar cf xx /tmp/
tar: Removing leading `/' from archive names

tedy tar si to prvni lomitko v ceste do zalohy nedava aby nenastaval tento
problem. Muzete to pripadne obejit tak ze si pri vytvareni zalohy 'vlezete'
do adresare ktery chcete zalohovat a date tar 'parmaetry' * .* .