Hardlinks vs. Softlinks

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 25 11:42:46 CEST 2001

psimek na jcu.cz (Petr Simek) writes:

> Myslim ze muzete - jenom asi bude problem ze se k nim nebude hlasit
> rpm repektive ten balik ze ktereho pochazeji...

> Jak to nezvlada ? Myslel jsem ze proste neudela hardlink ale kopii originalu
> takze to po rozbaleni zabira vic mista. Nebo je v tom jeste jiny problem ?

Prave ve vytvoreni kopie muze byt ten problem. Kdyz to ma byt jeden
soubor, tak to prece najednou nemohou byt dva soubory.

Ale tar hardlinky umi, coz mne velmi prijemne prekvapil. Necekal jsem to
od nej, takze ted prestanu zalohovat pres dump a presunu se na tar.

Prechazel jsem totiz z ext2 na jfs a po chvili zase zpet :-), takze
dump jsem pouzit nemohl.

Brno, Czech Republic