Oznacovani slov/radku pomoci mysi v programu konsole

Ivo Weigel ivo.weigel na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 25 12:58:28 CEST 2001

Dobry den,
pouzivam program konsole v prostredi KDE2.1.1 a potreboval bych zmenit
jeho chovani.

U xtermu nebo textove konzoly se pri dvojkliku oznaci jedno slovo a pri
trojkliku se oznaci cely radek.
Dale napr. pri dvojkliku na slovicko root v souslovi root na seznam.cz se
mi oznaci pouze slovicko root a napr. u souslovi prvni.druhy.treti se mi
pri dvojkliku na slovicko druhy oznaci pouze toto slovicko.

Program konsole se chova uplne jinak.
Pri trojkliku se misto oznaceni cele radky dockam "odznaceni" a u vyse
uvedenych prikadu se mi zvyrazni cele souslovi root na seznam.cz resp.
prvni.druhy.treti.

Da se nejak v tomto programu nastavit, aby oznacovani bloku mysi bylo
stejne jako napr. u programu xterm nebo u klasicke textove konzoly?

Dekuji.
Ivo Weigel