Oznacovani slov/radku pomoci mysi v programu konsole

Martin Spirk Martin.Spirk na pvt.cz
Čtvrtek Říjen 25 13:23:11 CEST 2001

On Thu 25. October 2001 12:58, you wrote:
> Dobry den,
> pouzivam program konsole v prostredi KDE2.1.1 a potreboval bych zmenit
>
> Program konsole se chova uplne jinak.
> Pri trojkliku se misto oznaceni cele radky dockam "odznaceni" a u vyse
> uvedenych prikadu se mi zvyrazni cele souslovi root na seznam.cz resp.
> prvni.druhy.treti.
>
> Da se nejak v tomto programu nastavit, aby oznacovani bloku mysi bylo

V konzoli z KDE 2.2 mi trojklik funguje normalne, tj. oznaci celou radku. Pro
dvojklik si v menu muzete nastavit "Oddelovace slov...", ale zrovna
tecka tam defaultne je. Cili pokud vam to nefunguje (konsoli nepouzivam,
takze nevim jak to v KDE 2.1 chodilo), tak vam pomuze upgrade na novejsi KDE.

		Martin