Hardlinks again :)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 25 14:19:03 CEST 2001

On Thu, 25 Oct 2001, Marek Butas wrote:

> Moje puvodni myslenka (primountovat volnou partition, tam si
> untarnout zalohu, upravit fstab, nabootovat z diskety, prehodit root,
> upravit lilo) asi pada. Vznikaji problemy s hardlinky na dvou ruznych
> oddilech.

Proc pada ? cilovy oddil bude prece jen jedna partisna a s hardlinky
na ni nebude problem. Pokud si udelate zvlastni backup napriklad /usr
partisny a pak si namontujete novou partisnu napr /zalusr tak to v te
/zalusr muzete klidne rozbalit. Problem muze nastat v pripade ze by jste
delal zalohu stroje ktery bude bezet cely na jedne partisne, budou tam
hardlinky napr mezi /var a /usr a pak jste se to rozhodl obnovit na
strom ktery se bude skladat z / /usr a /var , tak budete mit problem.
nebo v pripade ze by jte se rozhodl obnovit na novou partisnu jen usr
s tim ze je tam hardlink ktery ukazuje na soubor ve /var ktery ale
neexistuje.

Osobne si myslim ze vas problem spociva v necem jinem nebo v primo ve verzi
taru ktery pouzivate.