Re: Hardlinks again :)

Marek Butas MarekButas na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 25 14:42:57 CEST 2001

> Proc pada ? cilovy oddil bude prece jen jedna partisna a s hardlinky
> na ni nebude problem. Pokud si udelate zvlastni backup napriklad /usr
> partisny a pak si namontujete novou partisnu napr /zalusr tak to v te
> /zalusr muzete klidne rozbalit.

No prave, ze ne. Nebo delam neco blbe. Normalni soubory se vytvori,
ale ty hardlinky budou ukazovat na (viz priklad) /usr a ne na
/zalusr. A protoze /usr je jine partisne tak se ten hardlink
nevytvori. A odstraneni (leading) / v archivu take nepomaha, to se
sice odstani u beznych souboru a to kam ten hardlink ukazuje, toho se
to ani nedotkne.

S pozdravem

MB

Mapy Prahy, Brna a Cech najdete na http://www.mapy.cz