fundovana rada k https a CA

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Čtvrtek Říjen 25 23:11:20 CEST 2001

On Thu, Oct 25, 2001 at 08:37:04PM +0000, Q M wrote:

> 1) Potreboval by som radu zasvetenych k problematike vytvorenia https
> servera a certifikacnej autority. Je spravny predpoklad, na https pouzit
> Apache s mod_ssl a na certifikacnu autoritu pouzit OpenSSL? Na realizaciu
> mam iba mesiac. Je to vobec mozne za takyto cas zvladnut? [to ma zaujima asi
> najviac :)]

Jestli to chcete nainstalovat, tak vemte navod a prepiste vsechny v nem
uvedene kroky do pocitace. Budete na to potrebovat asi 60 minut.

Jestli tomu chcete fakt rozumet, nebude mesic mozna stacit. To je hodne
individualni.

> 2) Potreboval by som nejake typy, na co mozno najjednoduchsie pochopitelny
> step-by-step manual, ci uz k mod_ssl alebo k OpenSSL. Dokumentaciu z
> www.modssl.org aj www.openssl.org mam. Cestina alebo slovencina by bola
> vyhodou :)

Pochybuju, ze nekdo delal cesky navod. Tech instalaci je v CR par a delaji
je zasadne lide, kteri nepotrebuji cesky manual.

> Moje znalosti z tejto oblasti su iba teoreticke. Som student a realizacia
> https a CA je sucastou mojej diplomky [ach tie terminy]. Vsetko je to pre
> potreby intranetu. Na linux som trvalo presiel pred mesiacom a som s nim
> viac ako spokojny ...

Kdyz to znate teoreticky, nemuze byt aplikace prilis slozita.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /