fundovana rada k https a CA

Q M QM na zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 25 22:37:04 CEST 2001

Dobry den
Prepacte za tento email, mozno sa niekomu bude zdat, ze nie je 100% pre tuto
konferu, ale kde inde mi moze niekto fundovany pomoct :).

Takze:
1) Potreboval by som radu zasvetenych k problematike vytvorenia https
servera a certifikacnej autority. Je spravny predpoklad, na https pouzit
Apache s mod_ssl a na certifikacnu autoritu pouzit OpenSSL? Na realizaciu
mam iba mesiac. Je to vobec mozne za takyto cas zvladnut? [to ma zaujima asi
najviac :)]

2) Potreboval by som nejake typy, na co mozno najjednoduchsie pochopitelny
step-by-step manual, ci uz k mod_ssl alebo k OpenSSL. Dokumentaciu z
www.modssl.org aj www.openssl.org mam. Cestina alebo slovencina by bola
vyhodou :)

Moje znalosti z tejto oblasti su iba teoreticke. Som student a realizacia
https a CA je sucastou mojej diplomky [ach tie terminy]. Vsetko je to pre
potreby intranetu. Na linux som trvalo presiel pred mesiacom a som s nim
viac ako spokojny ...

Za vsetky "typy a triky" budem velmi vdacny.

S pozdravom Radomil Malec