resolver

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Říjen 25 23:24:17 CEST 2001

On 25 Oct 2001, David Rohleder wrote:

> Obavam se, ze tam nesmite mit sluvko ani domain (viz man resolv.conf)
> ani search - domain a search jsou mutually exclusive, takze bych to
> chapal tak, ze vyhledavani podle relativnich jmen dela vzdy, kdyz mate
> jedno z techto slov v konfiguraku.

Ani jedno z nich tam skutecne nemam - skutecne jedine radky v resolv.conf
jsou ty, ktere definuji IP adresy nameserveru.
Samozrejme, kdyz do resolv.conf pridam zaznam typu
search nejaka_absurdni_domena_ktera_dozajista_neexistuje.cz

tak se pak vsechny programy zacnou chovat spravne - resolver na prvni
dotaz dostane zapornou odpoved, prioji jeste tenhle neexistujici nazev, a
pak vrati spravne, ze nemuze resolvovat...
Ale takove reseni se mi skutecne hodne nelibi, nicmene mne nenapada zadny
rozumny zpusob, jak tomu zabranit ;(

Kazdopadne diky za odpoved...

--
JiKos.