resolver

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Říjen 26 10:57:22 CEST 2001

jikos na jikos.cz (Jirka Kosina) writes:

> Ani jedno z nich tam skutecne nemam - skutecne jedine radky v resolv.conf
> jsou ty, ktere definuji IP adresy nameserveru.
> Samozrejme, kdyz do resolv.conf pridam zaznam typu
> search nejaka_absurdni_domena_ktera_dozajista_neexistuje.cz
>
> tak se pak vsechny programy zacnou chovat spravne - resolver na prvni
> dotaz dostane zapornou odpoved, prioji jeste tenhle neexistujici nazev, a
> pak vrati spravne, ze nemuze resolvovat...
> Ale takove reseni se mi skutecne hodne nelibi, nicmene mne nenapada zadny
> rozumny zpusob, jak tomu zabranit ;(
>
> Kazdopadne diky za odpoved...

V tom pripade mate spatny resolver, protoze mne to funguje. Kdyz
odstranim domain i search, tak ping na lokalni stroje, ktere jsou ve
stejne domene jako muj stroj, prestanou fungovat (tedy kdyz dam
relativni cestu)

Nemate treba nejaky nscd (name server caching daemon)? Ja jsem ho
musel restartovat, aby si na tu zmenu zvyknul.

Brno, Czech Republic