Sound Blaster PCI 128

Matthes matthes na ilikethis.cz
Pátek Říjen 26 12:24:24 CEST 2001

musite mit zkompilovane jadro s ovladacem pro SB 128 nebo lepe jej
zkompilovat jako modul. Ten pak nechat zavadet automaticky pri startu
nebo rucne s pouzitim insmod. Modul by mel byt ulozen v
/lib/modules/2.x.x/kernel/drivers/sound (tato cesta nemusi byt uplne
presna, lovim z hlavy a zalezi asi take na distribuci - toto je obvykla
redhati cesta). Modul by se mel jmenovat neja jako es1371.o.
Zkuste take pouzit program sndconf(ig?) ci jak se to jmenuje. K obsluze
nastaveni hlasitosti pak slouzi programek aumix.
128 jsem mel taky a fungovala bez problemu.

Matthes