AKY Linux do kancelarie

Ing. Marian Belicka belicka na basl.sk
Pátek Říjen 26 14:21:49 CEST 2001

Dňa Pi 26. Október 2001 13:28 ste napísali:
> Mam jednu otazku, ani nie tak technicku, skorej ide o Vas nazor.
>
> Dostal som za ulohu v jednej statnej organizacii vybrat 4-5 ludi, pridelit
> im na beznu kancelarsku pracu PC s OS nie od Microsoftu.
>
> Chel by som Vas poprosit o vase nazory ktoru z distribucii Linuxu je
> najvhodnejsie pouzit na predmetnu ulohu, vzhladom na to, ze ja osobne mam
> skusenosti len s RH, resp MDK.
>
> dakujem za nazory
>
> Martin Prokop

Podla mna jednoznacne MDK. Je prisposobeny pre pouzivanie typu "Ked kliknem
tuto otvori sa mi CD" alebo "Ked kliknem tuto otvori sa mi KOFFICE".
Nastavenia sa tiez robia vcelku prijemnym uzivatelsky pritulnym sposobom z
Mandrake Control Centra a celkom sa podobaju (KDE) na Win9x.
Najlepsie su samozrejme take vychytavky ako prezeranie obsahu CD alebo FD bez
nutnosti montovania (SUPERMOUNT) a pod.
--
Ing. Marian Belicka			jairik na pobox.sk