AKY Linux do kancelarie

Petr Vanek vanous na ns.penguin.cz
Pátek Říjen 26 19:50:43 CEST 2001

On Fri, Oct 26, 2001 at 02:21:49PM +0200, Ing. Marian Belicka wrote:
> Dňa Pi 26. Október 2001 13:28 ste napísali:

> Podla mna jednoznacne MDK. Je prisposobeny pre pouzivanie typu "Ked kliknem
> tuto otvori sa mi CD" alebo "Ked kliknem tuto otvori sa mi KOFFICE".
> Nastavenia sa tiez robia vcelku prijemnym uzivatelsky pritulnym sposobom z
> Mandrake Control Centra a celkom sa podobaju (KDE) na Win9x.
> Najlepsie su samozrejme take vychytavky ako prezeranie obsahu CD alebo FD bez
> nutnosti montovania (SUPERMOUNT) a pod.

ja bych nezamenoval uzivatelskou cast s administrativni. v pripade ws je
to sice hodne blizko, presto ale neverim, ze urednik se bude chtit ucit,
jak administrovat system. jestli to po nauceni zvladne je druha vec, ale
predpokladam vasi administraci. a zakladni klikaci veci pro meneni desktopu a
menu v x ma dnes temer kazdy win manager.

pak je tedy mozne pouzit "vasi oblibenou preferovanou distribuci",
kterou opravdu dobre znate. mam ale obavu, ze pokud nevite, co je vase
oblibena distribuce, budete u zakaznika experimentovat, coz se muze
negativne projevit na vasi mzde a na celkovem dalsi posuzovani linuxu ve
vasi firme.

tematu naleznete spoustu zde v konverenci, nebo zkuste treba tento, i
kdyz ponekud kontraverzni clanek
http://www.robval.com/linux/desktop/index.asp
--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487