AKY Linux do kancelarie

Lubos Moscovic moscovic na stonline.sk
Pátek Říjen 26 19:59:09 CEST 2001

> Mam jednu otazku, ani nie tak technicku, skorej ide o Vas nazor.
>
> Dostal som za ulohu v jednej statnej organizacii vybrat 4-5 ludi, pridelit
> im na beznu kancelarsku pracu PC s OS nie od Microsoftu.
>
> Chel by som Vas poprosit o vase nazory ktoru z distribucii Linuxu je
> najvhodnejsie pouzit na predmetnu ulohu, vzhladom na to, ze ja osobne mam
> skusenosti len s RH, resp MDK.
>
> dakujem za nazory

No ak by ste sa pytali na moj nazor, povedal by som Vam, ze Vase uvahy o RH,
resp MDK su uplne spravne pokial sa jedna o desktop. Ja osobne pouzivam
linux len ako staby server a aj to pouzivam Debiana, ale co sa tyka
kancelarskej prace, tak si myslim, ze:
a) linux na to este neni uplne pripraveny, alebo je to dost neprijemne,
hlavne pre ludi v strednej europe, ktory pouzivaju pri pisani, haciky a
dlzne. Tym samozrejme nechcem hovorit, ze sa do toho nemate pustat.
b) ak sa teda do toho rozhodnete pustit (akoze ste sa), tak silne odporucam
RH, RH a este raz RH - totiz niezeby MDK bolo nejak moc horsie, podla mna je
to skoro to iste ako RH ale radsej RH - mam s nim lepsie skusenosti s MDK sa
mi praca az tak nepacila.

PS: Aby bolo jasne, ja osobne RH nemam vobec rad, ale IMHO ak moze nejaky z
linuxov urobit prienik na desktopy, bude to jednoznacne RH.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "Herrman" Moscovic
HOWG