AKY Linux do kancelarie

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pátek Říjen 26 17:15:20 CEST 2001

> Mam jednu otazku, ani nie tak technicku, skorej ide o Vas nazor.
>
> Dostal som za ulohu v jednej statnej organizacii vybrat 4-5 ludi, pridelit
> im na beznu kancelarsku pracu PC s OS nie od Microsoftu.
>
> Chel by som Vas poprosit o vase nazory ktoru z distribucii Linuxu je
> najvhodnejsie pouzit na predmetnu ulohu, vzhladom na to, ze ja osobne mam
> skusenosti len s RH, resp MDK.
>
> dakujem za nazory
>
> Martin Prokop

Je to +- jedno. Ja pouzivam na serverech i na beznych desktopech RH a jsem
spokojen. Asi bych doporucil vybrat si nejakou mohutnejsi distribuci, na
monkey-linux a jemu podobne bych asi zapomel.

Takze zkuste RedHat, SuSE, Debian, Mandrake, TurboLinux,.....  (vsem
ostatnim vetsim distribucim na ktere jsem zapomel se timto omlouvam). Jinak
na pcsvet.cz vychazi pravidelne prehled Linuxovych distribuci, v posledni
verzi jich bylo neco pres 200. Tam si urcite vyberete.

Proste to v cem delate nejvice tam dejte.

                Pavel Rauš

                www.pcsvet.cz       www.cpan.cz